Annons:
Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 986 ggr
[Tilde]
2013-06-13 16:48

Vad saknas?

Vad för slags artiklar saknas på sajten? Vad vill ni läsa om? 🙂

Kom gärna med förslag och idéer och tveka inte att PM:a om ni själva vill skriva en artikel till Kameleonter iFokus!

Annons:
Cham
2013-06-13 17:49
#1

Jag tycker det skulle vara intressant om det fanns så man kunde läsa om kameleonternas ursprung och historia 🙂 Kanske en artikel som man kan dela med sig sina kunskaper eller information om tex. vart dom kommer ifrån, hur dom lever i det vilda, deras ursprung osv.. hittade ett intressant dokumentär på youtube om just kameleonternas levnad i det vilda som skulle vara häftigt att dela med sig 😃

Fast det är ju bara ett förslag, men något som kanske kan locka mer medlemmar att bli mer aktiva i den här sajten iaf! 🤔

[Tilde]
2013-06-13 17:51
#2

#1 Ja det är intressant! Men olika arter har ju såklart olika habitat och därför är det svårt att summera det i en artikel. 😛 Men en tråd där man kan dela med sig av videos och liknande vore ju kul! 🙂

Cham
2013-06-13 17:56
#3

Ja juste det tänkte jag inte på haha.. 🤔
Men en tråd om det skulle inte vara helt fel 🙂

[Glitterregn]
2013-10-07 18:36
#4

#1 Du får jättegärna länka dokumentären. Låter spännande!

Hallonsmurfen
2013-10-07 19:47
#5

Jag tycker att en artikel om hur man skaffar kameleont vore användbart. T.e.x bästa sättet att köpa en kameleont, vad man ska ha förberett o.s.v. 🙂

Medarbetare på Pokémon iFokus

[Tilde]
2013-10-07 21:08
#6

#5 Ja det låter som en bra idé! Det får jag kika närmare på :)

Annons:
pluttbrud
2014-01-22 21:16
#7

Jag har så mycket artiklar jag skulle vilja läsa! Skulle önska att det fanns listor och tips på växter till terrariumet, hurvida man ska fästa pinnar med silikon eller inte, Villka insekter dom kan äta och om det finns några farliga insekter, har hört så hemskt olika av alla så hade varit kul med konkret fakta!. 

olika vattenkällor som fördelar och nakdelar med fontän dropsystem halva terrariumet i vatten osv. :)

[Tilde]
2014-01-22 22:00
#8

#7 Tack för dina idéer! Vi ska absolut fixa fler artiklar här på sajten! 🙂

Upp till toppen
Annons: